ENGLISH 1º-2º Primaria: Week 27/04 - 30/04

Hello, dear kids!
 




    Antes de nada, quero que saibades que estes hearts (corazóns) non aparecen aquí por casualidade. Queremos facervos chegar o noso cariño e tamén o noso aplauso polo fortes que estades sendo tod@s!!

Agora, para non perder hábitos, imos intentar, tamén entre tod@s, seguir traballando o mellor que poidamos.

 Esta semana imos facer un pequeno repaso dalgunhas cousas que non deberiamos esquecer. De novo ides atopar cancións, historietas, vídeos, xogos,... algúns deles xa coñecidos para vós. Espero que ademais vos axuden a levar o tempo un pouquiño máis entretid@s.


This WEEK, the TOPIC is…

THE HOUSE

Empezamos cos greetings (saúdos):

Hello song:



Days of the week:


Months of the year:


4 seasons:


Weather:



Numbers 1 to 20:

Song:


Interactive worksheets:




THE HOUSE


Aquí podes lembrar palabras que xa coñeces e aprender algunhas novas!

Vocabulary: 





Songs:







Stories: (Steve and Maggie)






The Three Little Pigs: Conto Musicado





Interactive worksheets:





Games: Now time to play a word game. Fai clic aquí.

Rooms

Crafts: Farm pop-up



- Now you can DRAW your HOUSE with ROOMS. Also, you can RECORD yourself and send it to me: 

For, example: This is my HOUSE. My house is red, White... It's a big/small house. My house has a kitchen, a hall, a living room… It has got 10 doors, 12 windows..As you can see, the sofa is in the living room...



Ahora podes BEBUXAR a túa CASA e escribir os nomes das partes da casa. Tamén podes gravarte e mandálo o meu correo:

Por exemplo: Esta é a miña CASA. A miña casa é vermella, branca... É grande/pequena. A miña casa ten una cociña, un hall, un salón...Ten 10 portas, 12 ventás....
Como podes ver o sofá está na sala.....  




If you have any doubts, any pictures or work you would like to share...you can contact me via email.



HAVE FUN AND SEE YOU NEXT WEEK!


No hay comentarios:

Publicar un comentario